marți, 10 iunie 2008

despre prietenie...


'...prieten este inainte de toate cel care nu te judeca. Este acela care deschide usa sa ,pribeagului , cu carja sa si nu-i cere sa danseze pentru a-i judeca dansul. Iar daca pribeagul povesteste despre primavara de afara, prietenul este acela care primeste in el primavara.Iar daca povesteste de grozavia foamei in satul din care vine, rabda de foame impreuna cu el.Caci , ti-am spus, prietenul este acea parte a omului care deschide pentru tine o poarta pe care n-ar dechide-o poate, niciodata altuia. Si prietenul tau e adevarat, si tot ceea ce spune e adevarat, si te iubeste, chiar daca aiurea, te uraste. Iar prietenul pe care, multumita cerului il intilnesc in templu, este acela care intoarce catre mine acelasi obraz ca si al meu, luminat de aceeasi credinta, caci atunci unitatea este facuta, chiar daca el e negustor si eu ostean. In ciuda deosebirilor nosatre, l-am gasit si sunt prietenul lui. Si pot sa raman tacut linga el, adica sa nu ma tem pentru gradinile mele launtrice, si muntii mei si vaile si pustiurile mele, caci el nu le va calca niciodata. Tu , prietenul meu,ceea ce primesti cu dragoste de la mine este ambasadorul imperiului meu launtric. Iar tu te porti bine cul el, il poftesti sa se aseze si-l asculti. Si iata-ne fericiti. Prietenia este, in primul rind, intelegerea si circulatia spiritului deasupra detalilor vulgare. Si , nu-i pot reprosa nimic celui ce sta in capul mesei mele.
Caci ospitalitatea, curtoazia si prietenia sunt intalniri ale omului in om. Prietenul tau este facut pentru a te primi.Domul ,atunci cind intri in templu, nu te judeca, ci te primeste. (A. Saint-Exupery)

Dedic aceste cuvinte prietenilor mei si sicer ma simt mai bogata prin faptul ca am atatia prieteni...

Se spune ca pasiune dureaza trei ani...dar prietenia dureaza o viata... Dragul meu ,ma bucur ca noi am experimentat si acei ani de pasiune dar mai ales, ma bucur ca am deschis impreuna calea spre prietenie...

Un comentariu:

Unknown spunea...

Draga Coralia. Iti multzumesc ca mi-ai trimis adresa acestui blog. consider ca sunt in lista prietenilor tai si sunt multzumit de acest lucru. Ca de obicei ma impresionezi cu pozele pe care le publici. Sunt faine de tot. Te pup. Felix-